Dutch Post Card Swap

Swappen, het klinkt een beetje gek maar het is vooral erg leuk! Op 2 april heb ik te horen gekregen wie mijn swapmaatje is, vanaf toen heb ik mijn oren en ogen open gehouden en ben ik geslaagd voor mijn cadeautjes.

Swappen het betekend niet veel meer dat ruilen. Ik heb mij aangemeld via de website die het organiseert zij heeft mij op 2 april de gegevens door gestuurd van diegene voor wie ik aan de slag mocht gaan.

Toen ik op haar Instagram pagina kwam moest ik in ”vintage stijl” gaan denken. Super leuk, en out of my box. In mijn voorbereiding ben ik weer eens de kringloopwinkel ingedoken. Geen straf uiteraard, alleen kwam niet tegen wat ik zocht. Uiteindelijk heb ik een pakketje kunnen samenstellen, hopelijk krijgt het haar goedkeuring.

Sneakpreview, swap, Instagram.
SneakPreview: deze heb je op mijn Instagram kunnen zien.

Deze swap is georganiseerd door Anne, via haar website kan je je aanmelden. Hier vind je de link.

Cadeautjes voor de swap
De cadeautjes die ze heeft ontvangen

 

Wat lag er in mijn brievenbus?

Het mooie van een swap is dat je ook iets in je eigen brievenbus aantreft.

Zaterdag lag het er, een mooie envelop met mijn naam. Super nieuwsgierig ben ik begonnen met openmaken. Er kwamen erg mooie cadeautjes uit, lekkere koffie en thee, een bloemetje die ik zelf even moet zaaien krijtbord in een theekan vorm. Allemaal mooie dingen dus. Ik ben er erg blij mee!

Swap gekregen post
De swap die in mij brievenbus lag.

swapgekregen 1

 

 

8 thoughts on “Dutch Post Card Swap

Add yours

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

