Valentijnsdag + Winnaar actie

Hoera het is Valentijnsdag! Het is een leuke aanleiding om je geliefde eens in het zonnetje te zetten. Ja, dit kan je inderdaad elke dag doen, maar dat wordt vast een keer saai. Bovendien, er is al zoveel ellende in de wereld, laten we de LIEFDE vieren!

Bij postNL hadden ze (volgens mij vorig jaar voor het eerst) een leuke actie rondom Valentijnsdag, namelijk #nietplakkenmaarsmakken. Dat wil zeggen dat je in plaats van een postzegel plakt, er een lippenstift kus op smakt.

dsc02346

Ik nam de proef op de som vijf keer drukte ik mijn lippenstift op de plek waar normaal de postzegel komt. Dit is moeilijker dan het lijkt. Je moet (voor een mooi effect) de envelop echt kussen. Best grappig om te doen.

In een tweet liet ik vast weten dat ik ze in de brievenbus ging gooien, PostNL verzekerde mij  dat het zeker goed zou komen.

tweet

Vandaag zijn ze aangekomen bij de geadresseerde, althans ik heb 2 foto’s ontvangen. Van de andere geadresseerden hoorde ik nog niks… Laten we het op vertraging houden? Van mijn opa en oma kan ik ook geen foto via de telefoon verwachten, die zijn niet zo digitaal.

WINNAAR WINACTIE

Iedereen leest dit blog natuurlijk om een heel andere reden dan mijn gekuste kaartjes, namelijk om de bekendmaking van de winnaar van het fotolijstje. Alle namen zijn op gekleurde papiertjes gezet en in een vaas gegooid. Manlief heeft de winnaar eruit gehaald……

**Trommmmgeroffel**

De winnaar van de fotolijst is:

Claudia Diependaal, neem je contact met me op? Via Facebook is dit het makkelijkst denk ik. Dan zorg ik dat de lijst naar je toe komt! Van harte gefeliciteerd!

iedereen bedankt voor het meedoen, de leuke verhalen en lieve reacties!

Dit is wel echt leuk om te doen, dus het gaat vast vaker gebeuren.

Liefs, Jeanine.

 

7 thoughts on “Valentijnsdag + Winnaar actie

Add yours

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

