Songtekst

Soms sta ik ergens te kijken of fiets ik door het mooie Drentse land, en dan borrelt er een muziekje op in mijn hoofd. Heel vaak is dat een nummer van Daniël Lohues. Ik weet werkelijk niet waar dat vandaan komt. In mijn hoofd ”praat” ik dan ook vloeiend Drents.

Gisteravond was het weer zo ver, tijdens het maken van onderstaande foto’s neurie ik het volgende:

Hier kom ik weg, veur mien hiele leben
Ben “˜k met dizze horizon verweben
Hier kom ik weg, hier stiet ons huus
Bliekbar kom ik daor altied weer terecht
Hier kom ik weg.

Voor de hele songtekst klik hier

voor het album & info  klik hier

Deze foto’s zijn dan ook gekoppeld aan mij geneurie, als ik deze foto’s bekijk dan hoor ik Daniël zingen.

 

 

 

 

7 thoughts on “Songtekst

Add yours

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

