Trouwjurk II

Afgelopen maand heb ik wat geschreven over mijn trouwjurk, daar zou ik nog even op terug komen. Dat doe ik nu;

In juni kwam ik een oproepje op Facebook tegen van een bruidsmagazine. de oproep was:

Lieve bruiden opgelet: voor een artikel in de komende uitgave zijn we op zoek naar prachtige voluptueuze bruiden die tips hebben voor andere bruiden met een maatje meer. Heb jij onlangs jouw droomjurk gevonden en heb je wel wat advies voor andere bruiden die op zoek zijn?

dit stukje komt van de facebookpagina. Erg leuk om te volgen ook als je al getrouwd bent, of helemaal geen trouwplannen hebt.

Ik besloot gehoor te geven aan deze oproep, hier onder kan je ”mijn” deel van het gehele leuke artikel lezen. Van de foto is na het inscannen weinig over gebleven, maar het ging in dit geval ook om de tekst. Ook heeft het magazine een website. www.bruidenbruidegom.nl

Wil je goede foto’s van mijn jurk (nog eens) bekijken klik hier. Of ben je opzoek naar een trouwjurk ik weet nog een goed atelier…—> anastasi.

 

Bruiloft_P_J-3461
Toch maar even een goede foto bijgevoegd, wel zo leuk..

 

trouwen scan 1.jpeg

 

4 thoughts on “Trouwjurk II

Add yours

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

