Summer Art Event.

In Drenthe, ja echt. het klinkt niet echt Drents. Maar leuk was het wel, en gelukkig ook zomers, althans, toen ik de wandeling begon scheen de zon.

Het summer art event vindt plaats in Balloo, bij ”galerie Drentsche Aa”. Er is een fietsroute en een wandelroute. Op deze route vind je kunstenaars die het landschap vast leggen op doek.

Het grootse deel van de wandelroute loopt door Kampsheide. Al tig keer fietste ik er langs, nu ben ik eens aan de wandel gegaan, wat een pracht omgeving. De kunstenaars die ik onderweg sprak waren allemaal in de zon begonnen deze ochtend en hadden de schaduw kunnen vangen. Tegen de tijd dat ik er aankwam was de zon verdwenen.

Morgen kan je ook nog per fiets of lopend de route doen. Vanaf mijn kant kan ik zeggen; “aanrader”. Leuk om in het wild kunstenaars aan het werk te zien en allemaal hadden ze tijd voor een praatje over de technieken, het weer, en de locatie.

 

 

 

 

2 thoughts on “Summer Art Event.

Add yours

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

