Korte wandeling.

Een kleine wandeling langs het vernieuwde ”poepenhemeltje” in Assen. Dit is voor ons de ”achtertuin”. Het weer was ons goed gezind heerlijk avond zonnetje en prachtige wolken.

Ik heb met mijn telefoon foto’s gemaakt, beetje spelen met filters. Op mijn nieuwe Facebook pagina kan de je daar de resultaten van zien. https://www.facebook.com/Jajofotografie/

Ook had in mijn compact camera meegenomen. Ik heb een Nikon Coolpix, makkelijk voor in de jaszak zullen we maar zeggen. de fotos die hier onder te zien zijn, zijn gemaakt met de Nikon.

One thought on “Korte wandeling.

Add yours

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

